Med en hallonsmoothie i min hand

Inlägget skrevs: 2009-05-27 i: Frida Emelie Klockan: 08:00:19 Kommentarer 0
Idag kom jag igång tidigt.Har redan tvättat mig, fått på mig kläder och kirrat ihop underbar hallonsmoothie :) Så det sitter jag och njuter av nu. Skickade även sms till Fanny så nu vet jag att resan tillbaka till Sverige gick bra för Thailandsresenärerna :)

Även denna dag kommer bestå av matteplugg, nu jäklar ska ännu en växel läggas in! Sedan kanske det blir ett lunchbreak med syster och senare ikväll nalkas bio, äntligen ska jag få se Änglar och Demoner!

Nu ska jag dricka upp min smoothie och sen sätta igång, ha en bra dag!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt