Helmysig kväll

Inlägget skrevs: 2009-05-12 i: Frida Emelie Klockan: 22:27:12 Kommentarer 0
Blev picknick ikväll. Helmysigt med vin, potatissallad, soltorkade tomater, baguette och rostbiff. Hade helt enkelt inte kunnat bli så mycket bättre :) Satt på ett berg (kommer inte ihåg vilket) med utsikt över hela Stockholm. Himla fint var det :) Var tydligen på det berget de spelat in Stockholm Boogie om det ringer någon klocka hos någon?

Dock blåste det lite och blev kallt när solen försvann så det var tur att man hade filtar och någon som kunde värma en :) Nu ska jag hoppa i säng så jag är redo för morgondagens fysikplugg (tyvärr är det vad mina närmsta dagar kommer bestå av..). Är kall som en isbit också så ska bädda ner mig med duntofflor och filtar.

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt