Hängig dag

Inlägget skrevs: 2009-05-14 i: Frida Emelie Klockan: 12:54:51 Kommentarer 0
Imorse när alarmet väckte mig 6.10 mådde jag inte alls bra.. Var bara att lägga sig och sova i två timmar till. Ont i halsen, knappt någon röst och supersnuvig. Blev till att stanna hemma idag och har inte fått mycket alls gjort, det ger mig ångest.. Har proppat i mig massa halstabletter och te så nu känns det lite bättre, hoppas på att kunna vara på benen imorgon igen och ge elastisk kollision och vätskor en rejäl dängare.

För övrigt är jag grymt sugen att se Änglar och Demoner men alla är så upptagna. Typiskt. Kanske ska höra med syster annars är det bara att vänta tills någon får tid helt enkelt :) Tror att jag snart ska gå och koka mig lite nudlar, har inte nån aptit men kan vara bra att få i sig något annat än te. Eller kanske ett glas nyponsoppa, alltid lika gott när man känner sig krasslig!

Annars ser jag framemot Vårfesten Zandra styrt ihop på Johans land på onsdag.
Håller tummarna för att det ska bli soligt och fint :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt