Grått, trist och storstädning

Inlägget skrevs: 2009-05-23 i: Frida Emelie Klockan: 12:37:09 Kommentarer 0
Imorse då jag vaknade drog jag igång med storstädning, välbehövligt. Nu ser det riktigt snyggt ut här! Bara dammtorkning och dammsugning som fattas sen är det tipp topp! Ska försöka få en tvättid i eftermiddag också, skönt att få allt fräscht när man ändå är igång och slippa ha det liggandes i garderoben..

Sen ska jag ta en promenad till skolan, ska lämna tillbaka Malins ryggsäck som jag lånade igår, har lånat alla hennes gamla matteblock, runt 10 stycken för att vara exakt. Vad har man vänner till liksom? :) Dock regnar det ute och är riktigt grått och trist men lite frisk luft har ingen dött av :)


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt