Förfest

Inlägget skrevs: 2009-05-08 i: Frida Emelie Klockan: 18:23:32 Kommentarer 0
Nu sitter jag hemma hos Emelie i Ekensberg, härligt att kunna sitta på balkongen med  havsutsikt! Vi åt varsin Pizza Ristorante till middag, hemskt gott! Sedan har vi druckit rosé och mer ska det bli. Julia är iväg och jobbar men vi ska möta upp henne då hon slutar, sedan får vi se vart det bär av. Party, party blir det i alla fall!

Hoppas ni har supermysig reunion med Z hemma, önskar jag också fick vara med..Såg precis ett sms från Linn också, att hon ville ha mig där. Typiskt. Ja ja, jag får satsa på att göra Stockholm osäkert istället ;)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt