En härlig kväll

Inlägget skrevs: 2009-05-22 i: Frida Emelie Klockan: 11:42:51 Kommentarer 0
Vårfesten blev en riktigt trevlig tillställning! Härligt folk, god mat och stämningen på topp! Efter att Thomas och Linn kört vilse hit och dit i Stockholm kom de till sist och plockade upp mig vid Årstaberg. Vi begav oss ut till Överby och i bilen förtärdes både vin och öl. När vi kom fram, sist av alla, var vi tokhungriga och efter knappt en timme blev det mat, tacos! Sedan blev det ihopplockning och trevligheter och till sist badtunna. Om vi tyckte det var kallt sist vi badade i Thomas stuga ska man inte klaga, vattnet var så varmt att man nästan skållade sig och igår vid elva var det fortfarande 35 grader varmt i tunnan!

Var i alla fall mysigt och för att kyla ner sig blev det ett par dopp i havet som mätte 12 grader, det är ju inte heller fy skam! Igårmorse vaknade jag tokpigg och väckte Zandra och Johan för att få mig ett glas vatten. Sedan strosade jag runt lite i solen innan jag gick tillbaka till sängen. Vid tolv hade nästan alla tagit sig upp och efter en frukost styrde vi kosan tillbaka mot stan, resten av dagen spenderade jag i sängen, grymt skönt! Väntar på att Zandra ska skicka lite bilder, jag hade glömt köpa batterier, sedan kanske ni får er något smakprov!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt