Avklarat

Inlägget skrevs: 2009-05-20 i: Frida Emelie Klockan: 13:39:19 Kommentarer 0
Så är äntligen fysiktentan gjord. Den kändes sådär men ändå skönt att ha det avklarat! Efteråt, efter att ha suttit 5 timmar och alla var lagomt sega i huvudet, tog vi en lunch på Cozy. Blev grymt god lasagne :) Igårkväll åkte jag till Malin, lyckades trasha mina jeans på hennes staket.. TYPISKT! Sedan tog vi 509:an till Peter i Sundbyberg, tog bara 45 minuter sådär ;) Där blev det filmmys, Stockholm Boogie, riktigt skön film ändå. Det roligaste var att vi skulle se den för att Louise aldrig sett den men hon kom aldrig, var hemma och hade "ont i foten", vilket vi senare lyckades lista ut berodde på att hon hellre ville se Krig och Fred på ettan ;)

Idag hade jag bestämt mig för att sova tills jag vaknade, det gick sisådär. Först vaknade jag tokpigg vid fem och sen vid åtta igen. Lyckades ändå hålla mig i sängen till 10! :) Sen har jag inte gjort så mycket, nyss diskat undan lite och ska snart bege mig in mot stan. Hoppas på att syrran har tid att gå på Weekday med mig så att jag kan inhandla ett par nya braxer, vore ju kul att ta på sig något helt ikväll..

Linn och Thomas har nog alldeles nyss begett sig från Härntan så räknar med att bli upplockad vid halv sju, sen bär det direkt till Överby, ska bli riktigt trevligt :D

Jag och älskade Z vid Överby förra sensommaren :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt