Ändrade planer

Inlägget skrevs: 2009-05-08 i: Frida Emelie Klockan: 13:01:53 Kommentarer 0
Blir inget after work ikväll. Istället blir det vindrinkar på Emelies balkong, ännu bättre ju! Ska göra ett sista ryck med fysiken nu sen duscha och göra mig snygg. Sen beger jag mig mot Liljeholmen för att möta upp Emelie vid systemet och sen åker vi ut till henne i Ekensberg. Sweet :)

Blev bara en trekilometersrunda, bad I know. Sedan har jag ätit nachosgratäng som blev över sen igår, yummie :D Det bästa är att jag har en hel låda med "fyllning" i kylen också så det enda som behövs är mer nachos :p Sen kan jag leva på det här några dagar till :p

 
Helt enkelt underbart gott :D :D
Simpelt är det också :p Det gillar vi!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt