Rallybrudar

Inlägget skrevs: 2009-03-25 i: Frida Emelie Klockan: 14:43:46 Kommentarer 0
Jäklar, vilken skön film!
Tror det är en film som morfar skulle älska, han körde rally med sin bror för er herrans massa år sedan. Tror jag ska ta och bränna ut den så vi kan titta på den i fjällen till påsk.

Nu är Emelie på väg hit. Det blir promenad i det ljuvliga vädret och sedan eventuellt lite våfflor. Problemet är bara att jag inte äger något våffeljärn men man kanske ska köpa sig ett? Jag fick ju presentkort på Åhléns då jag fyllde år och pengar av både pappa och farmor så det kanske vore en bra grej :) Sedan röstar jag för att vi tittar på någon film, håller på att tanka ner Marley & Me, hoppas att den går ner och att kvalitet inte är supertaskig. Emelie ville se något lättsamt och det känns defenitivt som en film som passar in i den klassen! :)

Nu ska jag plocka ihop lite underkläder som hänger på tork lite överallt, så det är riktigt snyggt tills Empan kommer :D

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt