Lugn kväll

Inlägget skrevs: 2009-03-23 i: Frida Emelie Klockan: 21:41:03 Kommentarer 0

Det har känts som en tuff dag idag. När jag kom hem skulle jag vila en stund och självklart blev det över en timme och jag blev helt seg.. Har inte gjort många knop efter det. Tittat på sista avsnittet av 183 dagar, fick ett märkligt slut måste jag säga, och nu tittar jag på CSI.

Imorgon väntar programmering, förläsning och labb, 9-12 och sen håltimme till klockan 3. Känns himla drygt måste jag säga. Speciellt eftersom vi bara fyrtiofem minuters föreläsning mellan15.15-16, känns liksom lite smått onödigt. Det får morgondagen utvisa helt enkelt :)

Det är bara drygt en vecka kvar till påsklov också, det ska bli otroligt skönt :D Skönt att få komma hem och skönt att få åka iväg till fjällstugan och må gott. Och efter lovet är det bara 6 veckor kvar i solen, jäklar vad tiden går fort! Jag har snart avverkat mitt första år av en fem års lång utbildning. Det känns nästan lite skrämmande vad tiden gått fort!!


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt