Frida Special

Inlägget skrevs: 2009-03-26 i: Frida Emelie Klockan: 16:16:49 Kommentarer 0
Men jaaa :D

Fick brev från skatteverket idag och ska få tillbaka en rejäl hacka, känns otrligt skönt för en fattig student och pengarna kommer anlända precis lagom inför sommarens alla festligheter! Fortsatt härligt väder idag! Satt till och med ute en sväng på rasten och gottade oss i solen.

Nu ska jag äta en fetaostmacka tänkte jag, mums :) Var tvungen att köpa en burk igår då mina älsklingar bara stod där i hyllan! Mitt Ica har inte min fetaost, så var ju tvungen att passa på! Sedan blir det fortsatt matteplugg inför morgondagens KS. Klockan 18 ska jag infinna mig på skolan för den efterryktade och efterlängtade DKP-middagen, vi ska äntligen få ett pris (annat än att ordna en sittning med tre-rättersmiddag för 160 pers) för att vi vann nolleuppdraget!! Dock känner jag mig lite smått skeptiskt men men, mat är väl alltid mat?


En underbar bild, hittade den längst bak i bildarkivet.
Mm, got to run!!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt