Flickan som lekte med elden

Inlägget skrevs: 2009-03-22 i: Frida Emelie Klockan: 13:11:09 Kommentarer 1
Idag blev det visst en lång sovmorgon, tog mig precis upp ur sängen :s Jag borde skämmas, om det faktiskt inte var så att jag låg och sträckläste ut Stieg Larssons:s andra bok - Flickan som lekte med elden, igår och var färdig någon gång vid fyra imorse. Jäklar vad bra den var! Nu är det bara att vänta tills syrran kommer hem från Österrike så jag kan få låna den tredje boken :)

Pizzan igår blev grymt god :D Men efter en hel dags stökande hit och dit var vi båda otroligt trötta så jag begav mig hemåt redan vid tio. Fick med mig massa pizzabitar hem också, det är nice :)

Vid tolv igår ringde Linn som stött på min mamma utanför Brännaborg, på väg ner till krogen, var trevligt att prata en sväng med båda två, önskar jag hade varit hemma nu... Men snart så :D Den 3:e får vi ju påsklov så då ska jag, så fort och så billigt som möjligt ta mig uppåt :)

Nu är det nog dags att kirra lite lunch :) Ute är det knappt fem grader varmt och lite smågrått och mulet. Trist.. Nej, lunch vare!
Skickat av: Jessica

Hej! Jag såg på Jennies blogg som du designat att du hade gjort länkar på headern med bilder. Hur får jag bilder som länkar där så som du har gjort? :)

Skickat: 2009-03-23 Klockan: 20:38:38
Bloggadress: http://iminfantasi.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt