Sommarlov

Inlägget skrevs: 2009-06-03 i: Frida Emelie Klockan: 19:34:25 Kommentarer 1
Gud så skönt, äntligen har man sommarlov! I måndags var det ju så himla fint väder så eftermiddagen spenderades med vännerna ute på en strand på Djursholm med lite fotboll, sol och bad. Härligt, härligt :) Igår blev det lunch vid Medborgarplatsen med Malin, Susanna och Louise och sedan lite strosande på stan innan jag hjälpte syrran med lite Matte B. Idag började jag och Malin med att titta på Pretty Woman sen drog vi oss sakta men säkert mot Louise. Där var Jakob och Robert och det blev S.O.S, fika, Geni-spelande och så lite Mario Kart.

Nu är Malin iväg och träffar sin halvkusin. Jag har precis skaffat Spotify så ska göra en grym spellista, börja packa lite och sen dega ner mig framför tv:n :) På fredag förmiddag bär det norröver!
Skickat av: emma

Wie, jag längtar!:D

Skickat: 2009-06-03 Klockan: 20:25:16

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt