Hard work work

Inlägget skrevs: 2009-06-08 i: Frida Emelie Klockan: 06:30:47 Kommentarer 0
Idag är dagen med D här. Och som vanligt kliver jag upp alldeles för tidigt.. Ska snart kirra lite frukost, på med facet och sen så småningom cykla neröver. Är ju ingen idé att jag är övertidig heller eftersom dörren är låst och någon måste släppa in mig. Men det ska nog gå bra det här :)

Hoppas bara på att det inte är på torsdag jag ska ut med mördar-Linus i skogen, då blir det nog svårt att hinna hem till Annas studentmottagning och den vill jag faktiskt inte missa..

Idag väntar, om inget går mig emot, lunchdejt med Zandra och förhoppningsvis Linn. Det ska bli nice, nice :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt