Färdigpackad

Inlägget skrevs: 2009-06-03 i: Frida Emelie Klockan: 22:33:40 Kommentarer 0
Så gott som.
Grymt skönt!
Blev en resväska och en bag där "sista-minuten-sakerna" får hoppa ner. Frågan är bara hur jag ska få med mig allt tillbaka hit till Stockholm sen med tanke på allt jag redan tagit upp men ska försöka lämna lite smått och gott också :)

Nu väntar jag på att Malle ska komma hem men antar att det kanske bli lite bärsdrickande ändå. Tittar på Hide and Seek, stackars tjej! Kommer ihåg att jag tyckte den var rätt obehaglig första gången jag såg den men när man vet hur den slutar förstör det liksom hela spänningen. Lyssnar på massa softmusik och börjar känna mig sådär lagom trött så ska nog snart ta och dö av :)

Natti, natti!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt