Back in Härntan

Inlägget skrevs: 2009-06-06 i: Frida Emelie Klockan: 20:57:55 Kommentarer 0
Bilresan upp gick bra även om det tog sin tid. Igårkväll drog jag ner en snabbis till NK13 för att heja på folket. Idag har jag och mamma varit ute i stugan och grejat. Gick med trimmern och sedan började jag skrapa bron nere vid förrådet. Blev lunch på Donken med Linn, Thomas och Mia sen hem för en powernap. Nu sitter jag och Mia hos Linn och pimplar lite vin medan Linn åker Ådalen III. Får se hur det blir sen, Hamnkrogen känns nästan lite väl kallt, bara 5 gradet varmt ute..

Imorgon blir det nog en sväng till Alnön och kika då Gustav cyklar, spännande spännande!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt