Changes

Inlägget skrevs: 2009-07-31 i: Frida Emelie Klockan: 19:33:04 Kommentarer 0
Idag, efter att ha lämnat av Linn och Thomas på Centralen fick jag för mig att göra lite förändringar så jag tog tag i en ommöblering. Blev så bra det kan bli på så liten yta och känns faktiskt lite större nu. Bilder kommer då Malin hämtat sina grejer och jag städat upp.

Nu väntar dusch och uppfräschning och sen bio med Malle, en sommar med Göran. Hoppas den är grym för jag har byggt upp höga förväntningar!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt