Fy för dessa tidiga mornar

Inlägget skrevs: 2009-01-30 i: Frida Emelie Klockan: 07:21:34 Kommentarer 2
Det var knappt att jag tog mig upp idag, på tok för trött var jag. Hade jättesvårt att somna igår också, all trötthet blev som bortblåst. Idag väntar en heldag med Algebra, lite småklurigt sådär men tydligen ska det vara som en spärr som släpper när man börjar förstå. Tro när det ska hända mig? Ska fixa i ordning mig nu och sen bege mig till skolan, man kommer förbanna de här tidiga mornarna när man är så bortskämd med sovmorgon i vanliga fall!


Grymt gammal bild men orkade inte ladda upp någon ny :p
Saknar dig älskling!!
Skickat av: emma

jag saknar dig med love! jätte mkt:/ Jag ringer dig ikväll!:D

Skickat: 2009-01-30 Klockan: 10:08:56
Skickat av: Malin

Åh, tack så mycket! Är ju inkonverterad nu, så om det skulle vara så att jag kan vara kvar på södergården när viket jag går på går ut, då har kommunen skyldighet att erbjuda mig arbete på annan plats istället också :) Men det känns så himla bra! :)

Skickat: 2009-01-30 Klockan: 15:22:35
Bloggadress: http://malinhjortsmark.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt