När ska stockholmare lära sig snöröja?

Inlägget skrevs: 2009-12-17 i: Frida Emelie Klockan: 17:19:19 Kommentarer 1

Oj oj så duktiga jag och Magda har varit idag :) Jag är faktiskt riktigt imponerad av oss. Var här redan halv nio och har suttit och räknat igenom gamla tentor heeela långa dagen. Oj, kom precis på att vi glömt äta lunch.. Illa..
Nu ska jag i alla fall möta upp Zandra snart, ska handla lite käk sen dra hem till mig och ha den sista umgängestiden för det här året ;) Hemskt men sant. Här är det förövrigt snöstorm så idag blir det tunnelbana hem. Åkte buss imorse och den fastnade.. Inte så pålitligt.. När ska stockholmare lära sig snöröja?! :o

Skickat av: Emelie

haha. jag håller verkligen med. de är skrattretande att dom inte lär sig ! och alla blir helt hysteriska, det är ju inte ens en halv meter snö :P

Skickat: 2009-12-17 Klockan: 17:55:16
Bloggadress: http://emelielindberg.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt