King shit! :D

Inlägget skrevs: 2009-12-16 i: Frida Emelie Klockan: 12:25:52 Kommentarer 0

Tentan kändes ganska grym! Tyckte inte den kändes överdriven svår och skulle jag inte ha klarat den vet jag inte vilka puckon som rättar?! Så det känns skönt att ha lämnat den kursen bakom sig. Nu är det bara att fokusera på mattetentan på lördag, inte riktigt lika kul..
Idag blir det lite smålugnt. Det har jag unnat mig. Eller lugnt från plugg i alla fall. Ska diska och städa, försöka få tvättid och börja packa lite inför hemresan. Yeeeha ;D


Korven och jag i lördags då jag bjöd in mig själv ^^


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt