Keep up the good work work

Inlägget skrevs: 2009-12-10 i: Frida Emelie Klockan: 07:47:53 Kommentarer 0

I helgen blev det surpriseresa hemöver till norr. Tror Linn blev ganska paff då hon öppnade paketet jag satt i. Man skulle nog nästan kunna kalla det succé och själv blev jag faktiskt en aning tårögd över min storslagna idé!
Klantig som man är lyckades mobilen spårlöst försvinna, så vill ni att jag ska kunna kontakta er och inte känna er dissade kan det vara en bra idé att sms:a/facebooka/maila ert nummer till mig! :D Och försöker ni ringa och jag inte svarar eller ni inte hör er behöver ni inte oroa er, är bara Linns skittelefon jag lånar ;) Den tappar täckning då och då men bättre än ingen fån alls!

Nu är jag tyvärr tillbaka i verkligheten och börjar redan känna mig tom i huvudet. Igår blev det åtta timmar matte på Studentpalatset och sedan praktiskt taget rullade jag hem, var helt yr. Idag blir det nog lite lugnare!

Nu kan jag nästan börja lite nedräkning också! 6 dagar till PBM tentan, 9 dagar till mattetentan och 10 dagar till hemgång. Då ska vi gå lööööös ;)



Orkar inte koppla in externa så bjuder på en söt bild på min älskling istället. Saknar dig!


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt