Hundvakt

Inlägget skrevs: 2009-12-22 i: Frida Emelie Klockan: 13:56:32 Kommentarer 1

Morbror är och hämtar Maria och Mimmi just nu (de kommer nog när som helst) och eftersom att mamma och morfar var tvungen att åka iväg på Ica och handla lite julmat blev jag utnämnd hundvakt.
Det gick helt klart över förväntan, jag och Sally intog båda soffläge sedan låg vi och dreglade ikapp! Dock kanske mitt dreglande och snorande berodde på att jag egentligen inte tål Sally men men, är bara att gilla läget!


Soffläge, mm gillart!

Skickat av: Anonym

du ser ut att trivas där på soffan, frippa.

Skickat: 2010-01-28 Klockan: 07:46:42
Bloggadress: http://mumsfillibabba.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt