Härnösand

Inlägget skrevs: 2009-12-20 i: Frida Emelie Klockan: 18:20:23 Kommentarer 0

Resan gick tokbra! :D Trots att jag var himla nervös ett par gånger på vägen. Det började i Upplands Väsby, där blev tåget stående ett par minuter och jag trodde att det var kört. Sedan strax innan Gävle meddelade föraren att bara två av tågets fyra motorer fungerade. Betryggande? Njaee... Men han startade om tåget i Gävle och sedan gick det som på räls (höhö).
Till Sundsvall kom vi till och med före tidtabell, grymt! Sedan blev jag och Tobias upplockade av morbror, morfar och Sally bak i buren som åkt sju från Arvika för att hinna plocka upp oss. Så snälla så :)
Det är himla skönt att vara hemma, även om det känns konstigt att Stockholm hade tre gånger så mycket snö.. Men det kommer väl ikapp snart hoppas jag :D


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt