Big no NO

Inlägget skrevs: 2009-12-21 i: Frida Emelie Klockan: 18:53:54 Kommentarer 0

Idag har jag gjort en riktig runda i Härnta town. Har nog varit inne i de flesta affärerna två gånger, inte för att det är världens bragd efter att nästan alla affärer lagt ner.. Man blir ju smått deprimerad av att gå på stan här nuförtiden!!
Jag och mamma kikade i alla fall ut ett par julklappar till mig men vad det blir får ni inte reda på förrän torsdag då tomten varit här, dvs. om jag varit snäll i år ;) Sedan mötte jag upp Elin A för en lunch på Rutiga. Var hemskt mysigt även om vi båda blev lite besvikna (läs HEMSKT) att de bytt ut den gudomliga vitlöksdressingen.. Efter det mötte jag upp Elin S och vi kikade på lite julklappar innan det blev ett fikastopp på, tadaaa, Rutiga!

Dagens bästa var ändå då jag och Lenin skulle in på Team Sportia. Allt gick frid och fröjd tills vi skulle gå därifrån och jag blåtjuter så fort jag går igenom larmspärren. Kors i taket tänkte jag, har jag råkat stoppa något i fickan? Butiksbiträdet var på mig som en hök och medan jag förtvivlat mumlade att jag inte förstod något alls vände jag fickorna ut och in ett par gånger. Testade lägga bort kameran men nää, det tjöt fortfarande. Som tur var kunde jag renskos och han såg vad problemet var. Jag hade klivit i ett larm! Vad är oddsen? Ett sånt där klisterlarm som de brukar sätta på mössor och sånt. Som tur var stack det fram under skon så han såg det, vad hade annars hänt? Hade de fört mig till ett sånt där hemskt, kalt rum och kallat dit väktare? Hua. Tur att allt löste sig i alla fall! :D
Kanske inte låter så kul men jag och Elin gick runt och skrattade läääänge. Men som vanligt så gör sig allting mycket bättre i verkligheten ;)


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt