Äntligen jullov :D

Inlägget skrevs: 2009-12-19 i: Frida Emelie Klockan: 19:56:11 Kommentarer 1

Helt underbart! Dessutom kändes tentan helt okej så nu är det bara att återstå och se vad lärarna tycker om min prestation.. I hope they like it! ^^
Hela eftermiddagen har jag småpackat lite samtidigt som femman visat Grinchen, en Shrekig jul, Shrek 2 och Happy Feet. En perfekt eftermiddag med lite snö som faller utanför fönstret.
Imorgon bär det av norrut :D Jag håller mina tummar för att det inte ska snöa alldeles för mycket så vi inte tar oss upp.. Syrran har förberett mig att jag ska packa med mycket mat, dels för att maten brukar ta slut och dels för om tåget skulle bli fast.. Wish me luck, en sista gång nu! :D

Skickat av: Luran

Hihuu hoppas det går bra vännen, dock snöar det på rätt bra här just nu, och det ska tydligen snöa till imornkväll :S:S

PUSS!

Skickat: 2009-12-20 Klockan: 01:07:07
Bloggadress: http://fannysvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt