Sunny sunday

Inlägget skrevs: 2009-04-19 i: Frida Emelie Klockan: 11:39:44 Kommentarer 0
Kvällen hos Malin var lika mysig som alltid. Vi åt grillad kyckling och potatissallad till middag sen hade vi godis, tacochips och salsa till Robinson.

Idag tog jag mig en sovmorgon så har ganska precis vaknat. Har precis pratat med syrran och de skulle lägga sig och sola vid bryggan eller Tantolunden idag så jag ska packa ner mina saker och bege mig :) Precis det jag hade hoppats på när jag skickade sms till henne imorse :) Dock är det inte så varmt och rätt blåsigt men sol är ändå sol :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt