På resande fot

Inlägget skrevs: 2009-04-28 i: Frida Emelie Klockan: 13:23:49 Kommentarer 0

Idag har vi bara haft programmering på skolan, det gick rätt bra och jag blev äntligen färdig med mitt program! Skönt att kunna lämna det bakom sig efter att ha redovisat nästa vecka!

Nu ska jag packa ner det sista, göra mig en falukorvsmacka och sen bege mig ut mot Arlanda. Tror jag lämnar datorn i Stockholm den här gången för att minska på vikten lite, proppat väskan med tonvis med kläder och annat krams. Ska bli skönt att komma hem till Härnösand. Och imorgon blir det jobb, 8.30-13.00, kan bli fint med lite extra pengar :)


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt