Home sweet home

Inlägget skrevs: 2009-04-01 i: Frida Emelie Klockan: 20:51:19 Kommentarer 0
Gud så skönt det är att vara hemma :D

Begav mig från skolan vid halv tre och var framme på Arlanda vid kvart i fyra. Lite smådrygt men som sagt gratis med SL :p Checkade in min tuunga väska, FEMTON kg! Förstår inte, har knappt några vanliga kläder med mig och kan skidkläder väga så mycket? :o

Mamma hämtade mig på Midlanda och det gick som på räls hem. Fick god mat, en paj hon hade gjort och efter lite surr åkte jag ner till Gustav och nu har vi åkt vidare till Linn. Linn ska duscha efter en springtur sen väntar lite fika. Dock är jag sjukt mätt men en kopp te smakar alltid bra :)

Kommer slockna på stört ikväll, känner att jag inte har mycket energi alls kvar :p

Hoppas på att den här snyggingen hinner träffa mig imorgon!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt