Happy face :D

Inlägget skrevs: 2008-09-09 i: Frida Emelie Klockan: 15:26:49 Kommentarer 0
Orkade inte stanna kvar på räknestugan, man orkar inte alltför mycket matte på en och samma dag. Dessutom känns det som att arbetet om Hammarby Sjöstad ligger mer i kris, därför sket vi även i undersökningen vi skulle varit med i ikväll. Hoppas de inte blir alltför sura då vi inte dyker upp bara.. Vid lunch fick vi reda på att resultatet efter gårdagens matte-KS fanns ute på webben och vi begav oss därför till en datasal för att kolla upp våra resultat. Förvånansvärt nog hade vi alla klarat den :D Underbart! Var som en sten lyftes ur bröstet och allt känns så mycket lättare nu :) Nu slipper man i alla fall den delen på tentan i oktober, wonderful! Speciellt som jag trodde jag skulle få två poäng på den, gött gött. Man får tre poäng för bra presentation (upplägg, bilder etc.) och jag måste ha kammat hem full pott där för att komma upp i hela sex poäng. Så det var bara att langa iväg sms till alla och säga att jag faktiskt klarade den ändå :)

Nu ska jag kirra lite mellanmål, blir nog tekaka med ost och paprika =) Grymt sugen på varm choklad också, det har varit grymt kallt idag och nu är det riktigt höstregn :/ Efter det blir det till att städa rummet, ändrade planer så Filip kommer förmodligen in till stan ikväll ändå :) Han skulle ringa då han slutat så då får vi se hur det blir, om jag måste ta mig till Systemet och inhandla lite vin kanske.

Saknar alla där hemma, ring mig!! <3


Och sen har man ju nytt av både OTH och Gossip Girl att titta på, kan denna dag bli bättre? :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt