Värdelöst

Inlägget skrevs: 2008-10-16 i: Frida Emelie Klockan: 09:23:58 Kommentarer 0
Värdelöst väder.
Regnet öser ner. Jag vill inte ens gå utanför dörren men kan ju inte sitta kvar här hemma hela dagen. Skulle träffat Magda på skolan klockan nio men båda hade försovit sig så vi ändrade tiden till tio. Funderar på vad man ska ta på sig. Just nu känns gummistövlar och oljeställ som ett uppenbart alternativ men njaee, man kan inte riktigt komma så till skolan. Blir i alla fall att sitta och plugga till tre, sen till Centralen och möta Sofie i hennes tågbyte, det ser jag framemot! :)

Såg förövrigt två råttor till här utanför igår. Och en imorse. Tro om min möss/råttskräck ska botas under tiden jag bor här? Härnäst lär jag väl stöta på dem utan fönstret emellan. Jag längtar inte till den dagen...






HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt