Redovisningsdags

Inlägget skrevs: 2008-10-17 i: Frida Emelie Klockan: 07:38:24 Kommentarer 0
Jag for upp som ett spjut imorse, fanns liksom ingen hejd på mig. Skyndade mig in i duschen, njöt av värmen sen vände sig magen ut och in och jag började må superilla. Jag kände hur all kraft rann ur kroppen, jag höll på att svimma.. Var tvungen att sätta mig ner på golvet i min lilla dusch, skölja ur schampoot och sen kliva ur och försöka torka mig innan jag brast ner i sängen. Helt likblek var jag i fejjan, vet inte riktigt vad som hände där..

Nu har jag fixat mig, håller på att käka lite frukost och letat reda på alla viktiga kort. Jag har infört en förmåga att plocka ur alla kort ur plånboken och sedan sprida dem för vind och våg. Så senaste tio minuterna har gått åt att leta reda på mitt passerkort till skolan, illa illa :p Skönt att jag inte har så jättemycket att säga idag på redovisningen, det känns faktiskt som att jag kan det mesta. Ska precis som sist opponera på Malins grupps uppsats och det känns inte heller som någon större fara, vi har lovat att inte vara lika hårda mot varandra denna gången. Dessutom ska min grupp träffas redan klockan åtta, redovisningarna börjar inte förrän kvart över nio, så vi har gott om tid på oss.






HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt