Uppiggande promenad

Inlägget skrevs: 2008-10-07 i: Frida Emelie Klockan: 20:58:36 Kommentarer 0
En promenad gjorde susen. Jag gick en runda på drygt tre kilometer, riktigt härligt var det. På vägen hem gick jag förbi Ica och köpte fullkornsbröd, fetaost, tomater och massa, massa frukt. Så nu har jag haft lite hemmamys. Kände mig nyttig också som trots mitt deppande lyckades hålla mig till icke-onyttiga saker (min första tanke var att jag skulle unna mig B&J's), så då kunde jag lyxa till med lite fetaost.

Imorgon har vi SBP hela dagen, det känns bra. Övning men ändå, inte alltför betungande. Hela eftermiddagen ska vi jobba med våra kursuppsatser, hoppas de fick mycket information på intervjun igår, annars är vi körda..

Nu har jag suttit och trixat lite med min blogg, inte helt perfekt på långa vägar men det känns ändå bättre än vad den gjorde innan. Ska snart börja göra mig i ordning för att sova, sen kika på ett avsnitt av Grey's.

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt