Tidig kväll :)

Inlägget skrevs: 2008-10-04 i: Frida Emelie Klockan: 22:54:40 Kommentarer 0
Det var ett kärt återseende att träffa Anna! Vi kilade runt på stan för att hon skulle hitta sina jeans, ett par Miss Sixty på MQ, sedan blev det fika på Bellmans - både gott och mysigt :) Strax efter fem tog vi en promenad ner till Östermalmstorg och hon kilade till lägenheten medan jag tog tuben hem. Svidade om till mjukisoutfit, tog ett stopp förbi Ica och köpte en bamsepåse med karra och sen åkte jag till Louise där hon, Arvid, Malin, och Maria var. Eftersom de tre förstnämda tillbringat dagen i skogen med att plocka svamp var det svamp på menyn. Tro det eller ej men de hade plockat påsvis med kantareller och trattkantareller :) Så blev förrätt, toast med svampstuvning - mmm :D Och sedan till varmrätt blev det pasta med svamp- och skinksås. Riktig lyx :) Efter det kikade vi på Stjärnor på is eller vad det nu heter, underhållande! Sedan begav vi oss hem, jag, Maria och Malin eftersom alla var helt slut efter olika äventyr. Fick dock vänta på tuben 10 min vid Danderyd Sjukhus och sen ytterligare 6 min för mig och Malin vid Östermalmstorg men nu är jag hemma :)

Nu ska jag renbädda (orkade aldrig med det förut) sen hoppa i säng och sova. Imorgon satsar jag på att kliva upp vid halv nio och begrava mig i matteböckerna - wish me luck! Just, den bittra sanningen. Jag och Maria kom fram till att på den korta tid jag gått här har alla singlar hunnit bildat par och det lämnar oss två Härntabor (och Robmob då) ensamma i singelträsket. Time to act!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt