Supertrött

Inlägget skrevs: 2008-10-20 i: Frida Emelie Klockan: 20:00:29 Kommentarer 0
Tentan gick sådär, tror inte jag klarade den faktiskt.. Grymt svårt, mycket svårare än alla typtal de gått igenom så det var lite taskigt. Hängt på söder hela eftermiddagen. Vi var hemma hos Robert och tjötade och tittade på tv, mycket trevligt :) Blev en promenad på knappt en timme till Östermalmstorg sen tuben hem de sista två stationerna. Just nu har min mage laktoschock, vet inte riktigt vad den tagit åt sig och grymt jobbigt är det.. Känner mig helt slut också, vet inte vad det är frågan om. Tänkte fixa de sista bildkollagen sen i lördags och söndags men det får vänta tills orken återkommit. Ska bädda ner mig nu så jag är pigg och fräsch för morgondagens äventyr :)






HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt