Sol, sol, sol, sol, soooooooool :D:D

Inlägget skrevs: 2008-10-06 i: Frida Emelie Klockan: 16:16:15 Kommentarer 1
Sooooool :D

Kan nog nästan inte bli mer underbart! Idag har det varit riktig vårkänsla i luften, det är det fortfarande med för den delen! Runt femton grader varmt ute, strålande sol och klarblå himmel. Det kan inte bli bättre :D Vi hade KS imorse, nr IV på kapitel IV o V som vår lärare så fint skrivit. Det gick välan sådär, inte super kanske men jag hoppas på en 6-poängare i alla fall så man inte behöver oroa sig för den till tentan heller. Idag började vi med integraler, vet inte riktigt vad jag ska säga men det är nog inte riktigt min grej.

På väg hem från skolan fick Magda och Louise varsin cykel av en vaktmästare, lyckligt lottade. De hade haft rensning i ett bostadskvarter och jaa, Lelles cykel gick att pumpa däcken på men Magdas bakdäck har man inga större förhoppningar om. När jag kom hem mekade jag lite med min cykel, tog bort lampan och handbromsen efter de ändå inte fungerar efter cykelkuppen :/ Sen passade jag på att försöka höja sadeln igen eftersom den blivit lägre och lägre för varje dag. Äger dock ingen skiftnyckel så fick göra mitt bästa. Ska be papsi köpa en åt mig tills han kommer på torsdag, det borde han kunna sponsra mig med :)

Denna vecka är jag lyckligt lottad (läs: inte). Jag har nämligen städvecka i korridoren. Snusk. Så nu har jag precis gjort fint. Torkat alla köksbänkar, plockat ur diskställen osv. Det tråkiga är att så fort någon börjar laga mat kommer det se lika bull ut igen..

Skickade ett sms till Z förut också, hade sett framemot tacos-mys och fjällenplanering i helgen men inte då. Såklart ska hon bort till Basel på curling. Henne får man aldrig träffa.. Jag som är så gryyyymt sugen på tacos, även fast jag åt det i onsdags men men.

Idag blir det nog baconpastasås till middag. Det har jag laddat upp med så alla ingredienser finns i kylen. Blir knaperstekt bacon, champinjoner med grädde och spaghetti. Yummie :) Jag kan, jag vill, jag vågar! Eller helt enkelt, jag kan faktiskt om jag vill. Kvällens planer har jag inte riktigt bestämt än. Antingen ska jag bära ner de tre kartonger jag har kvar till förrådet (det är dags nu), eller ta en springtur eller plugga lite matte. Alla tre ting äro nödvändiga så vi får helt enkelt se vad det blir.

Känner jag mig rätt lär jag väl återkomma med uppdatering under kvällen också ;)

Hare!
Skickat av: emma

frippigull! tänkte att jag måste lämna ett avstamp nu när jag är inne och läser;p Jag ringde dig nyss men det var upptaget!:)försöker igen snart, annars så ringer jag dig imorgon!kram

Skickat: 2008-10-06 Klockan: 17:48:38

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt