Snart har ännu en vecka passerat

Inlägget skrevs: 2008-10-02 i: Frida Emelie Klockan: 17:53:20 Kommentarer 0
Gött, gött, gött. Ännu en skolvecka har rullat förbi och det är snart helg :D:D
Har nyss ätit lite, slog på stort och gjorde laxpytt :) Passade även på att byta frysfack, till ett i den nya frysen då jag såg ett som var helt tomt och stod och väntade på mig!

Såg precis att vi inte börjar förrän 10.15 imorgon heller, GULD!
Sovmorgon är alltid uppskattat :) Borde sätta mig och plugga lite matte nu men ska försöka städa lite först. Fixa i ordning tvätten också eftersom jag lyckats få det fenomenala tvättpasset 18.30-21.00 imorgon.. Inte så roligt men inte så mycket att göra åt, var glad att jag ens fick tag på en tvätttid!

Dagen idag har segat sig fram. Ville inte kliva upp imorse så släpade mig upp fem över sju. Gjorde frukost och matlåda och tog bussen till skolan eftersom jag lämnade cykeln där igår. Haft matte hela dagen och jag har inte jobbat i många knop. Vi hade möte med DKP på lunchen också, fick lite tips inför ettans fest vi ska anordna och så där. Ska komma på ett bra tema tills imorgon, SÅ HAR NI NÅGRA IDÈER, RING!!!

Nu blire ihopplockning sen matte. That's life.

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt