Nästan för bra

Inlägget skrevs: 2008-10-13 i: Frida Emelie Klockan: 07:42:49 Kommentarer 1
Ja. Har inte velat skriva detta om det inte skulle blivit av, men nu vet jag att det blir så till 100%!

IDAG KOMMER SARA :D:D:D Ska bli så himla mysigt! Har saknat henne hur mycket som helst så ingen hade kunnat vara gladare än jag :) Nu har jag något att se framemot i slutet av dagen, hon kommer antingen vid fem eller vid sju.

Nu ska jag cykla till skolan, as usual ;)
Skickat av: Linda

Kikade bara in =) hoppas allt är bra med dig! kramar

Skickat: 2008-10-13 Klockan: 16:22:29
Bloggadress: http://lindamariefernlund.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt