Lunch med Z

Inlägget skrevs: 2008-10-22 i: Frida Emelie Klockan: 09:38:48 Kommentarer 0
Försökt läsa lite geologi såhär på morgonen. Har ju faktiskt krysstenta imorgon så det gäller att sätta igång på riktigt nu. Har skrivit ut två gamla krysstentor också som jag tänkte titta på, de brukar ju faktiskt inte skilja sig alltför mycket :) Om en och en halv timme (och så lägger vi på en halvtimme) kommer Z hit. Planerna var att vi skulle käka lunch och ta en promenad idag. Jag hade inte råd med lunchen och hon hade inte tid med promenaden så det bjuds på lunch här hemma hos mig istället. Det kan fungera. Ska laga en rotsakspytt tänkte jag :) Hoppas på att det blir gott! Måste ta och packa ur väskan sen helgen nu, det har liksom inte funnits tid till det tidigare..

Sen skulle det nog vara bra att börja packa igen, för imorgon drar jag iväg på nya äventyr.





HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt