Uppladdning

Inlägget skrevs: 2008-10-10 i: Fotografier Klockan: 10:07:12 Kommentarer 0

Just nu spelas Lasse Lindh i mina högtalare. Det var ett tag sen nu så dags att fräscha upp minnet lite. Ikväll ska jag förmodligen följa med Johanna och Tobias när han spelar på Debaser Medis, ett ställe på Medborgarplatsen. Ska bli kul, hitta på något annat för en gångs skull :)

Struntar i föreläsningar i SBP idag, det känns inte så jätteviktigt. Jag och Malin ska träffas på skolan och plugga lite matte istället :) Sen klockan tre ska jag träffa min uppsatsgrupp så ska vi skicka in den preliminära rapporten till vår handledare.

Det var soligt och fint imorse men nu har det dragit ihop sig, typiskt. Bara för att jag tog kjol.. Klurar även på vad jag gjort av min kamera, var ett tag sen jag såg den nu och skulle vilja ta lite bilder och lägga in, hrm.. Får helt enkelt leta reda på den!


 I miss you guys!!!!!!
(och jaa, dags att fixa utväxten?)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt