It's gone

Inlägget skrevs: 2008-10-21 i: Frida Emelie Klockan: 20:38:16 Kommentarer 0
Idag klippte jag mig. Trots separationsångest bestämde jag mig för att det frissiga, slitna burret skulle bort. En gång för alla! Sagt och gjort. Hade beställt tid på Bobby's Salong samtidigt som Malin, klipp för mig och sling för henne. Självklart bokade vi eleverna (ja tack 150 kronor, nej tack 700 kronor) och det gick smidigt. Jag sa att allt det slitna skulle bort, hellre för mycket än för lite. Sagt och gjort. En och en halv decimeter rykte och jag har nu helt plötsligt likadan frisyr som ALLA andra. Inte direkt det jag hade i åtanke.. :s


Kommer även ta ett braaa tag innan jag vänjer mig vid det här, iiinte riktigt min stil. Men men, det växer ju ut snart igen :) Och dessutom känns det som att den gräsliga mörka utväxten försvann. Eller mer jämnades ut när det allra ljusaste längst ner klipptes bort. Bra att kunna hålla sig från slingning så länge som möjligt :) Nu blire GG och OTH :)






HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt