Hösthängig

Inlägget skrevs: 2008-10-07 i: Frida Emelie Klockan: 07:35:06 Kommentarer 0
Idag känner jag mig riktigt, riktigt hängig. Jag vet inte vad det är frågan om.. :s Ont i kroppen, tung i huvudet, frusen och blä. Kan klaga hur mycket som helst men det värsta är att det inte spelar någon roll. Kapitlet i matten den här veckan är ju som sagt integraler, nåt jag aldrig sett förut, och ska jag ha en chans på kontrollskrivningen på måndag gäller det nog att ligga i. Usch.. Inte förrän febern kommer har jag tid att vara hemma. Och eftersom jag inte äger en febertermoter kommer den dagen inte infinna sig, förrän febern är så hög att jag inte orkar röra mig.

Idag väntar, precis som alla andra tisdagar, en heldag i matte. Ser inte framemot att sitta i V hela dagen, det är inte uppiggande att sitta i ett hus där det är iskallt. Är man inte sjuk blir man det efter en hel dag i V... Ska leta fram lite varma kläder att ta med, men det värsta är att det hjälper knappt. Helst skulle man vilja sitta i jacka med mössa och vantar, så illa är det..

Det ser ut att bli en solig dag idag igen, skönt :) Bävar mig dock lite för att cykla till skolan för det ser fortfarande himla kallt ut. Blir skinnhandskar och mössa på tror jag! Nej, nu måste jag skynda mig. Kom på att jag fortfarande har en lampa kvar att skruva bort från cykeln!

Ha en fin dag! /Cykelmekar-Frida ;)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt