Halva korridoren

Inlägget skrevs: 2008-10-12 i: Frida Emelie Klockan: 21:34:25 Kommentarer 0
Är indier. Det är så jag säger till alla hela tiden. Att hälften av de som bor i min korridor är indier. Idag på väg hem från Johanna insåg jag att så verkligen inte är fallet. Jag kom även på att jag inte ens vet alla som bor i min korridor. Nu har jag suttit och klurat ett tag och kommit på elva stycken, inklusive mig själv. Det innebär att det saknas tre stycken. Jag skäms.. Jag kom även fram till att det endast bor EN indier i min korridor, jag har nog dragit alla lite under samma streck. En kille, hårdrockarkillen som jag brukar kalla honom för, kommer troligtvis från Tyskland eller något. En tjej, Gabriella kommer förmodligen från Spanien och likaså Alberto, en kille som alltid har jeans och skjorta på sig på morgonen när han är påväg till skolan. Och så en indier då. Likaså har jag hela tiden sagt att det BARA bor utbytesstudenter i min korridor. Jag kom bara på fyra stycken..

Visserligen, mina jämförelser kanske jämnas ut lite när jag kommer på de övriga tre men ändå, skämmes tamejfan..

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt