Grått och trist

Inlägget skrevs: 2008-10-04 i: Frida Emelie Klockan: 13:05:10 Kommentarer 1
Puh.
Precis blivit färdig med det mesta av städningen. Dammat, plockat och dammsugit. Känns betydligt fräschare nu vill jag lova! Tror inte att den som bodde här innan hade flyttstädat ordentligt.. Nu är det bara kvar att bädda sängen men det gör jag senare, vill skaka täcke och kuddarna först.
Hunnit med att prata lite med Elin på msn också, det var mysigt. Och vi KOMMER kunna ses stumpi! Frågan är ju bara när nu när jag är i Stockholm och ni snart flyttar till Trondheim på riktigt. Jag får helt enkelt undersöka om det går att hälsa på er ;) Göra stan osäker en gång för alla!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kirra lite mat. Ska försöka få tag på Louise, Magda och Maria inför kvällens planer också och se hur alla har tänkt det. Blir i alla fall en hellugn kväll, njuuutbart.
Halv fyra ska jag möta upp Anna och gå och fika :D Ska bli mysigt att träffa henne igen, det var bra många veckor sen nu!! Innan det ska jag även försöka kolla lite på derivator och Newton-Raphsons metod så det är bara att öka takten.

Idag är det grått och molnigt, hur är vädret i Härnan?

PUSS :D
Skickat av: Luris

Vädret suger..

Skickat: 2008-10-04 Klockan: 13:53:45
Bloggadress: http://fannysvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt