Hemmakväll

Inlägget skrevs: 2008-10-09 i: Frida Emelie Klockan: 23:49:50 Kommentarer 0
Har sovmorgon till tio imorgon, sweet. Har dock inte bestämt mig för om jag ska gå eller inte än, mina vänner är ute och super ikväll så lär väl knappast se dem där. Själv stannade jag hemma, sparar lusten och pengarna och har istället myst ner mig framför två filmer, det passar mig perfekt så här i höstrusket :)

Nu är det i alla fall läggdags, mina ögonlock är tunga som bly och min kropp skriker efter sömn.

Sov gott!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt