En ökning

Inlägget skrevs: 2008-10-15 i: Frida Emelie Klockan: 17:48:47 Kommentarer 1
Oj oj. Såg precis att på runt en timme har mina läsare gått från stadigvarande tjugotvå till över femtio. Vadan detta? Jag som har en överraskning också. Idag ska jag introducera något nytt i min lilla vardagsblogg så håll ögonen öppna ;)
Skickat av: jennsan

Hej Frida!:)

Alltså standard och standard vet jag inte ;P Känns inte som om vi har tränat något nästan. Fattar inte vart all tid tar vägen? Snart är det vår igen :O Men hur går det själv? Saknar dig!

Skickat: 2008-10-15 Klockan: 18:48:04
Bloggadress: http://mariannejennie.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt