En aktiv söndag

Inlägget skrevs: 2008-10-12 i: Fotografier Klockan: 10:09:47 Kommentarer 0

Klockan är bara fem över tio och jag har redan hunnit med massor! Istället, för att som alla andra söndagar, ignorera mitt alarm och sova vidare lyckades jag idag kliva upp efter tre snooze. Eftersom jag ställt klockan på åtta innebar det att jag var uppe med tuppen redan halv nio!

Nu har jag dessutom lyckats vara lite duktig också. Rengjorde hela köket med nåt supermedel jag hittade i städskåpet. Fick bort massa inkletad skit som suttit där sen långt innan jag flyttade in, usch! Dammsög hela köket igår men eftersom några killar hade fest där igårkväll fick jag sopa rent hela köket och vardagsrummet, sen skurade jag. Gnuggade bort inkletade fläckar av mat och ölspill från gårdagen. Så gjorde jag rent i korridorsgången också så nu känns faktiskt allt riktigt rent och fräscht. Både pappa och Eva sa igår när de kom hit också att det kändes skönt att se att köket är betydligt fräschare än när jag flyttade in. Så det är nog inte så illa trots allt! :)

Ska gå och hämta lite frukost nu, känner att det börjar kännas lite kurr i magen. Blir nog persikoyoghurt med havregryn, stadigt och bra. Sen måste, måste, måste jag plugga integraler. Undra bara hur länge jag ska orka hålla koncentrationen..




Efter en inte alltför lång stund lär jag bli helt snurrig i huvudet..


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt