Duktig flicka

Inlägget skrevs: 2008-10-17 i: Frida Emelie Klockan: 11:00:04 Kommentarer 1
Redovisningen gick superb, håller mina tummar nu för Magdas grupp men det ska inte vara några problem.Nu ska jag packa ner det sista, sen börja bege mig in mot stan.




Skickat av: jennsan

Ja, det är sant! Hehe jaa det går faktiskt sjukt fort, speciellt efter jul! Hahaha, fast det är den kvällen då jag gör fel ;O Liite pinsamt, men sånt man får leva med! Kan ju säga att det gick felfritt kvällen efter iaf! haha :D Men du borde ju komma hem och vara med oss någon dag på nån träning =)

Vi ska faktiskt uppträda den imorgon redan. Det är hyllningskonsterten för... vad han nu heter :O ojsan, ja men han som startade paraden!:) hih...

Skickat: 2008-10-17 Klockan: 21:17:00
Bloggadress: http://mariannejennie.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt