Det går trögt

Inlägget skrevs: 2008-10-12 i: Frida Emelie Klockan: 13:38:21 Kommentarer 0
Det går inte alls bra nu. Trögt, trögt, trögt. Jag förstår inte mycket alls. Dessutom har vår mattelärare knappt gått igenom några av uppgifterna denna vecka, vilket gör det nästan omöjligt att försöka lösa dem själv. Blev Bullens till lunch, superyummie :) Måste försöka sätta mig och plugga in formler nu, och de tre uppgifter som han faktiskt gått igenom. Tyvärr tror jag inte att jag kommer komma särskilt långt på det..

Skulle vilja ta en promenad, grymt mysigt höstväder. Gårdagens regn och rusk är utbytt mot blå himmel och sol :) Känner inte riktigt att jag har tid med det bara, ska vara hos Johanna vid fem vilket ger mig knappt tre timmar till att plugga! :s

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt