Dagens inköp

Inlägget skrevs: 2008-10-10 i: Fotografier Klockan: 17:49:33 Kommentarer 2
En cheerleader-outfit


Vad tycks? Vi ska ju anordna ettans fest den 31a oktober och killarna i min grupp bestämde att vi skulle ha Amerika-tema eftersom det är rätt nära valet. Jag hade svårt att bestämma mig vad jag skulle klä ut mig till men när jag hittade den här perfekta outfiten på Beyond Retro idag var det inget att fundera på. Dock är västen mörkblå och ränderna i kjolen lila men det syns nog inte i mörkret.

Såå, vad tycks? ;)
Skickat av: Emma

Riktigt snyggt frida!;D

Skickat: 2008-10-10 Klockan: 23:34:16
Skickat av: Elin

Söto:D

Skickat: 2008-10-11 Klockan: 16:25:18
Bloggadress: http://elinsvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt