Ett farväl

Inlägget skrevs: 2008-11-09 i: Frida Emelie Klockan: 18:35:54 Kommentarer 0
En ängel flög förbi
Mot himmelen så fri
Men hon lämnade sitt leende,
på vår jord.

Nu är helgen avklarad. Det var stundvis himla jobbigt men samtidigt väldigt skön.
Trots vissa missöden har helgen varit trevlig. I torsdags åkte jag, morfar, mamma och Maria och sa hej då till mormor. Det var fint. I fredags var begravningen, jobbigt men skönt. Maten efteråt gick också bra sen följde den norrländska släkten + bekanta från Stockholm med hem till Länsmansvägen och vi pratade hela kvällen och åt pajer som jag och Johanna gjort kvällen innan. Igår var vi ut till kyrkogården, tittade på mormors gravplats där de lagt alla blommor, sedan gick vi även förbi morfars föräldrars och mosters gravar. Efter det åkte vi ut till sommarstugan, gick ner till vattnet och tog lite fina bilder. På kvällen blev det god mat, godis och mys framför tv:n. Innan vi åkte hem idag följde vi med morfar till kyrkan då de skulle läsa mormors välsignelse. Det var familjegudstjänst idag så det kändes skönt att kyrkan var fylld med små barn, då behövde det inte bli så jobbigt. Jag kom hem för cirka en timme sen, grejat på och pluggat lite. Imorgon har jag materialprov så ska läsa lite inför det sen måste jag titta igenom all matte som jag missat.





HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt